دستگاه تزریق پلاستیک چینی بهتر است یا ایرانی؟

این سوالی است که بسیاری از مراجعه کنندگان برای خرید دستگاه تزریق پلاستیک با آن مواجه میشوند.

بازار دستگاه تزریق پلاستیک ایران در انحصار دستگاه های تزریق پلاستیک چینی قرار گرفته است.

تکنولوژی ، دقت ، سرعت و کیفیت این دستگاه ها باعث شده است که خریدارانی که به دنبال یک کسب و کار بدون دردسر هستند به دنبال این دستگاه ها برای خرید باشند.

این دستگاه ها با درصد خرابی بسیار پایین و سرعت تولید بالا و دقت و ظرافت در تولید محصولات جدار نازک محبوبیت بسیاری در بازار ماشین آلات صنعتی کشورمان پیدا کرده است.

این درحالیست که دستگاه های ایرانی از لحاظ کیفیت و سرعت و درصد خرابی قابل مقایسه با دستگاه های چینی نیست و همین باعث شده است که خریداران این دستگاه به اصطلاح عامیانه همیشه “دست به آچار” باشند.

دستگاه تزریق پلاستیک چینی بهتر است یا ایرانی؟

این دستگاه ها برای شرکت های تولیدی نوپا که قصد رقابت با شرکت های بزرگ تر و ورود به بازار پلاستیک ایران دارند نوعی دردسر محسوب می شود زیرا درصد خرابی این دستگاه ها بدلیل ساختن غیر اصولی و تکنولوژی پایین کشورمان در این حوضه بسیار بالاتر از دستگاه های مشابه چینی است.

در عین حال تفاوت قیمتی این دستگاه ها در بازار امروز تفاوت چندانی ندارد و اکثر کسانی که در صنوف پلاستیک فعالیت میکنند پیشنهاد میکنند تا در صورت توانایی مالی حتما دستگاه چینی تهیه کنند.

از مزایای دیگر دستگاه های چینی نسبت به دستگاه ایرانی دارد نبریدن میل ها بدلیل جنس مرغوب آنها ، نداشتن روغن ریزی ، سیستم آلارم هوشمند ، عمر بالای قطعات ، سرعت بالاتر در تولید قطعات و … است.

این مقاله بدون جانبداری از دستگاه خاصی نوشته شده است.شرکت ما سابقه ساخت و تولید ۳۵ ساله این دستگاه ها را در کارنامه دارد اما باید صادقانه بگوییم دستگاه های ایرانی فقط چوبی لای چرخ تولید کنندگان است تا باعث دلسردی آنها از این کسب و کار شود.

در حال حاظر شرکت ما نمایندگی شرکت بزرگ زنفا یکی از بزرگترین تولید کنندگان کشور چین را داراست که بدلیل تجاربی که در تولید و ساخت دستگاه تزریق پلاستیک داریم میتوانیم به جرات بگوییم در حال حاظر بهترین دستگاه های تزریق پلاستیک ایران توسط این شرکت عرضه میشوند و بدلیل تیراژ بالایی که به تولید کنندگان طی این سالها عرضه کرده است امکان دیدن تولید کنندگان در شهر های مختلف امکان پذیر است

مقاله دستگاه تزریق پلاستیک چینی بهتر است یا ایرانی؟ اختصاصی و برای کمک به کاربران در این وبسایت منتشر شده است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *